Magia
:: Organizacja :: Reguły gry :: Fabuła
Strona 1 z 1
Magia
Bojowa – tworzenie tarczy, pocisków itd. Bardzo przydatna. Nie aż tak trudna.
Czaromowa - rzadka zdolności hipnozy, którą posiadają wybrane dzieci Afrodyty. Mogą się jej także nauczyć ludzie, którzy są w stanie używać magii. Czaromowa jest bardzo potężną bronią, ponieważ może sprawić, że ludzie zrobią wszystko.
Energetyczna – najprościej mówiąc kontrolowanie czystej energii. A do czego to wykorzystasz to już twoja sprawa. Magia trudna do nauczenia.
Iluzja – nazwa tłumaczy wszystko. Magia ta to umiejętność tworzenia iluzji, zniekształcona interpretacja istniejących bodźców zewnętrznych. Różnica między mgłą polega na tym, że iluzję widzą wszyscy, nie tylko śmiertelnicy.
Lecznicza – jak nazwa wskazuje, magia od leczenia. Żeby opanować ją na najwyższym stadium trzeba znać ludzką anatomię. Dość trudna, ale podstawy np. leczenia zadrapań są łatwe do przyswojenia. Najlepiej idzie dzieciom Apolla, nieźle sobie radzą też ci od Demeter.
Mgła - magiczna siła ukrywająca przed śmiertelnikami bogów, potwory i magiczne obiekty. Dzięki niej ludzie widzą iluzję. Za Mgłę odpowiedzialna jest bogini Hekate toteż większość jej dzieci potrafi kontrolować magię i Mgłę. Są jednak inni herosi, którym udaje się naginać Mgłę.
Żywiołowa – kontrolowanie mocy żywiołów. Dzieci Posejdona – woda. Zeusa – wiatr. Hefajstosa – ogień. Demeter – ziemia.
Czarna – zakazany dział magii. Za używanie/uczenie się jej grozi wygnanie z Obozu. Bardzo trudna do opanowania. Podobno zmienia ludzi, bynajmniej nie na lepsze.
Czaromowa - rzadka zdolności hipnozy, którą posiadają wybrane dzieci Afrodyty. Mogą się jej także nauczyć ludzie, którzy są w stanie używać magii. Czaromowa jest bardzo potężną bronią, ponieważ może sprawić, że ludzie zrobią wszystko.
Energetyczna – najprościej mówiąc kontrolowanie czystej energii. A do czego to wykorzystasz to już twoja sprawa. Magia trudna do nauczenia.
Iluzja – nazwa tłumaczy wszystko. Magia ta to umiejętność tworzenia iluzji, zniekształcona interpretacja istniejących bodźców zewnętrznych. Różnica między mgłą polega na tym, że iluzję widzą wszyscy, nie tylko śmiertelnicy.
Lecznicza – jak nazwa wskazuje, magia od leczenia. Żeby opanować ją na najwyższym stadium trzeba znać ludzką anatomię. Dość trudna, ale podstawy np. leczenia zadrapań są łatwe do przyswojenia. Najlepiej idzie dzieciom Apolla, nieźle sobie radzą też ci od Demeter.
Mgła - magiczna siła ukrywająca przed śmiertelnikami bogów, potwory i magiczne obiekty. Dzięki niej ludzie widzą iluzję. Za Mgłę odpowiedzialna jest bogini Hekate toteż większość jej dzieci potrafi kontrolować magię i Mgłę. Są jednak inni herosi, którym udaje się naginać Mgłę.
Żywiołowa – kontrolowanie mocy żywiołów. Dzieci Posejdona – woda. Zeusa – wiatr. Hefajstosa – ogień. Demeter – ziemia.
Czarna – zakazany dział magii. Za używanie/uczenie się jej grozi wygnanie z Obozu. Bardzo trudna do opanowania. Podobno zmienia ludzi, bynajmniej nie na lepsze.
:: Organizacja :: Reguły gry :: Fabuła
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|