Stworzenia wrogie
:: Organizacja :: Reguły gry :: Fabuła
Strona 1 z 1
Stworzenia wrogie
Rangi:
-S – najniebezpieczniejsze potwory, które zabić można tylko w grupie i to dobrze uzbrojonej albo z dużym talentem magicznym.
-III – potwór zadający duże rany, ale do pokonania w pojedynkę jeśli jest się dobrze przygotowanym.
-II – stworzenie zadające poważniejsze rany. Można je z łatwością pokonać w pojedynkę.
-I – niegroźne potwory, które nie zadają poważnych ran, ale są strasznie denerwujące.
Rusałka -I- zjawy młodych dziewczyn. Pojawiają się o północy, podczas pełni. Zabijają mężczyzn poprzez opętańczy taniec lub łaskotanie. Jedyną obroną przed nimi jest zachowanie trzeźwości umysłu lub bycie kobietą.
Cyklop -I- olbrzymy z jednym okiem pośrodku czoła. Polują pojedynczo, władają maczugą. Nie są zbyt mądrzy i łatwo ich przechytrzyć. Znaleźć je można w jaskiniach, grotach i bardzo gęstych lasach.
Ghul -II- stwór ten wygląda jak człowiek. Jest jednak różnica w zachowaniu i spożywanym pożywieniu. Ghule bywają bardziej porywcze. Jedzą ludzkie mięso, nic innego. Przeważnie polują pojedynczo. Grupa zdarza się bardzo rzadko i jest bardzo niebezpieczna.
Salamandra -II - wielka jaszczurka plująca kwasem. Przez jej skórę trudno się przebić, jednak nie jest odporna na czary. Trudno ją pokonać w pojedynkę. Niewyleczone rany mogą prowadzić do śmierci.
Kraken -III- stwór zamieszkujący morza i oceany. Wielka ośmiornica z ostrymi zębami. Zatapia statki lub po prostu wciąga istoty głęboko pod wodę, następnie zjada. Trudno się przed nim bronić płynąc wpław. Pokonać go można celując w słaby punkt. Jest nim środek otworu gębowego.
Smok -S- pradawne, bardzo groźne stworzenie. Pojawia się rzadko, ale z walki mało kto wychodzi żyw. Potwór zna się na magii. Łuski tworzą pancerz przez, który nie każda broń się przebije. Walczy do upadłego i nigdy się nie poddaje. Pilnie strzeże swojego terytorium, wejście na nie to pewna śmierć.
-S – najniebezpieczniejsze potwory, które zabić można tylko w grupie i to dobrze uzbrojonej albo z dużym talentem magicznym.
-III – potwór zadający duże rany, ale do pokonania w pojedynkę jeśli jest się dobrze przygotowanym.
-II – stworzenie zadające poważniejsze rany. Można je z łatwością pokonać w pojedynkę.
-I – niegroźne potwory, które nie zadają poważnych ran, ale są strasznie denerwujące.
Rusałka -I- zjawy młodych dziewczyn. Pojawiają się o północy, podczas pełni. Zabijają mężczyzn poprzez opętańczy taniec lub łaskotanie. Jedyną obroną przed nimi jest zachowanie trzeźwości umysłu lub bycie kobietą.
Cyklop -I- olbrzymy z jednym okiem pośrodku czoła. Polują pojedynczo, władają maczugą. Nie są zbyt mądrzy i łatwo ich przechytrzyć. Znaleźć je można w jaskiniach, grotach i bardzo gęstych lasach.
Ghul -II- stwór ten wygląda jak człowiek. Jest jednak różnica w zachowaniu i spożywanym pożywieniu. Ghule bywają bardziej porywcze. Jedzą ludzkie mięso, nic innego. Przeważnie polują pojedynczo. Grupa zdarza się bardzo rzadko i jest bardzo niebezpieczna.
Salamandra -II - wielka jaszczurka plująca kwasem. Przez jej skórę trudno się przebić, jednak nie jest odporna na czary. Trudno ją pokonać w pojedynkę. Niewyleczone rany mogą prowadzić do śmierci.
Kraken -III- stwór zamieszkujący morza i oceany. Wielka ośmiornica z ostrymi zębami. Zatapia statki lub po prostu wciąga istoty głęboko pod wodę, następnie zjada. Trudno się przed nim bronić płynąc wpław. Pokonać go można celując w słaby punkt. Jest nim środek otworu gębowego.
Smok -S- pradawne, bardzo groźne stworzenie. Pojawia się rzadko, ale z walki mało kto wychodzi żyw. Potwór zna się na magii. Łuski tworzą pancerz przez, który nie każda broń się przebije. Walczy do upadłego i nigdy się nie poddaje. Pilnie strzeże swojego terytorium, wejście na nie to pewna śmierć.
:: Organizacja :: Reguły gry :: Fabuła
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|